marți, 3 august 2010

Azi....


Azi, nu vreau să critic pe nimeni.Azi, vreau să scriu fără rost,să scriu din plăcerea de a scrie.La urma urmei "toate-s vechi si noi sunt toate", vorba poetului.Subiecte ar fi pentru că mi se oferă din plin. Dar azi Nu,Nu azi. Azi, vreau să îmi aprind o ţigară şi să îmi închipui ca fumul ei este cel mai frumos poem creat de imaginaţia Omului şi că odată cu el mă ridic si eu în zări.Azi, vreau să uit de toate grijile mele şi mai ales de ale tale. Azi, nu vreau să aud pe nimeni, nici măcar pe mine.Azi, vreau să mă uit la tine şi să îmi imaginez ca nu eşti acolo.Nu insista căci nu te văd.Azi nu vreau să zâmbesc, sunt mult prea plictisit.Sunt plictisit de tine şi mult preaplictisit de mine.Nu te îngrijora mâine revin la normal.Dar lasă- mă azi să fiu aşa.Lasă-mă azi să mă uit pierdut în fumul ţigării şi mâine îţi voi zâmbi ca şi cum azi nu ar fi existat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu