luni, 5 iulie 2010

Sunt hotărât să devin neplăcut

Sunt hotărât să devin un neplăcut pentru că îmi e greaţă.Mi-e greaţă cand mă trezesc pentru că trebuie să ma trezesc si să văd feţe tâmpe care nu mai exprimă nici măcar o fărâmă de inteligenţă. Oameni care vorbesc o română atât de alterată încât sună a limbaj de primată în timp ce adoptă poziţii de statui romane care l-ar face până si pe Cicero să se simtă umil. Mi-e greaţă de geniul vostru pustiu pierdut în paginile cărţilor pe care voi nu le-aţi citit niciodată , mi-e greaţă de atitudinea voastră de om superior ce transcende timpul şi spaţiul pentru a culmina într-un veritabil
"axus mundi" stare dobândită în urma unor lungi ani de experienţă dormită cu capul pe marginea mesei crâşmei în ropotele de aplauze ale unor guşteri proaspăt picaţi la bac deoarece după doişpe ani de şcoală ei încă nu au aflat că în română se citeşte de la stânga la dreapta .Mi-e greaţă când ajung in oraş si îmi sângerează retina la vederea sinistrului spectacol de culori si forme prestat de toate ciurdele de căprioare deşelate ce au părăsit Tâmpa în căutarea cerbilor de dale poposiţi la păscut asfalt pe terasele amplasate pe mijlocul maidanului principal. Mi-e greaţă de tot ce văd şi tot ce aud ,probabil am ajuns un neplacut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu